Toto laboratorní cvičení je vhodné zařadit k probíranému tématu funkčních derivátů karboxylových kyselin. Zároveň by bylo možné zařadit toto cvičení i k tématu lipidů.
Toto laboratorní cvičení doporučuji zařadit bezprostředně k tematickému celku plastů. Považuji za nezbytné zmínit problémy ochrany životního prostředí v souvislosti s plasty, recyklaci plastů a funkci spaloven, což přímo navazuje na laboratorní práci.
Toto laboratorní cvičení doporučuji zařadit k tematickému celku lipidů. Je možné jej zařadit před i po výkladu, nicméně považuji za přínosnější zařadit jej před výklad, kdy žáci sami objeví jednu z vlastností lipidů - rozpustnost v nepolárních rozpouštědlech.
Toto laboratorní cvičení doporučuji zařadit k tematickému celku sacharidů. Vhodnější je zařazení spíše po teoretickém výkladu, vzhledem k tomu, že výsledky reakcí použitých v této práci vyžadují znalosti struktur těchto dvou sacharidů a jejich chemických vlastností.
Toto laboratorní cvičení doporučuji zařadit po výkladu tematického celku sacharidů.
Toto laboratorní cvičení doporučuji zařadit po výkladu tematického celku sacharidů, res. polysacharidů, vzhledem k tomu, že některé otázky na konci práce očekávají základní znalosti tématu.
Toto laboratorní cvičení doporučuji zařadit po výkladu tématu peptidů. Je vhodnější jej zařadit před téma bílkovin, ale není to nezbytně nutné.
Toto laboratorní cvičení doporučuji zařadit po výkladu tématu bílkovin, jelikož některé otázky na konci práce vyžadují základní znalosti vlastností bílkovin.
Toto laboratorní cvičení je vhodné řadit k výkladu tematického celku enzymů. Lze ho zařadit před i po teoretickém výkladu tématu.
Toto laboratorní cvičení doporučuji zařadit k tematickému celku vitamínů. Lze jej zařadit před i po teoretickém výkladu, vhodnější je, vzhledem k otázkám na konci práce, zařazení po výkladu, ale není to nezbytné.